Malinova ombre torta

Ne dolgo nazaj sem na Facebooku zasledila Leaneen, ki ima krasne krasne torte in enostavne recepte. Pa sem čakala na priložnost, da poskusim tole lepotico. :o) Recept je objavljen tu: Malinova ombre torta. Ker se mi v tej vročini ni ljubilo prižigat pečice in ker sem se torte lotila šele po 21. uri, ko je mala zaspala, sem za podlago uporabila kar zmlete piškote z maslom. Me pa mika tudi tole dno, ampak enkrat drugič. V srednjo kremo sem pomotoma vmešala toliko želatine in sladkorja, kot ga je potrebno v zgornjo kremo, a je bilo vse v redu, ni bilo nič moteče. Bi pa list ali dva želatine dodala tudi k belemu moussu, saj se odrezan kos torte kar precej nagiba oz. ni tako kompaktna krema kot zgornji dve.






Na vsak način jo je tudi E. želela videt od blizu. :)




Poleg moje dvonadstropne mi je to ena najlepših ali pa kar najlepša moja torta. :o)

Komentarji

Oseba mtka uri sporoča …
uaaaa. najlepsejsa. <3
Oseba Anonimni sporoča …
Uau, res je lepa! Pa verjetno tudi okusna. Ali daš kaj okrog oboda za torto (peki papir ...)? Ker meni nikoli ne rata tako "zglajen" stranski del.
lp, Simona
Oseba sANJARIJE sporoča …
Cudovita je... vrtnice pa ji dajo piko na i😀
Oseba Riba sporoča …
Simona, ne, nikoli ne dam nič - kadar sem dajala prozorno folijo, ni bila torta nikoli ravna. Imam nastavljiv obod za torto iz Hoferja (par evrov, vsake toliko jih imajo), od 18-28 cm se nastavi oz. nekaj takega. Preden ga pa stran vzamem, pa grem s tankim nožem okrog in okrog, kar zgoraj naredi scefran rob, a prepreči luknje v kremi - kjer pa so, pa obrnem stran pri slikanju :D
Oseba Anonimni sporoča …
Lepaaaa :)
Tudi sama nameravam speči to torto, imam pa en problem. Imam model za torto 26 cm, visok 7 cm. V receptu piše, da moraš za premer 26 cm sestavine podvojiti. Zanima me, približno kako visoka pride torta? Ker se mi zdi moj model prenizek ...
Lep dan :)