Čokoladni pajki za noč čarovnic

Sestavine:
- 100-150 g puhastega riža ali čokoladnih kosmičev (čim manjših)
- 200 g jedilne čokolade
- žlička masla
- bobi palčke
- bele kapljice

Postopek:
Če opišem dejanski postopek izdelave, potem je zgledalo nekako takole: nekaj kosmičev stresemo v skledo (pribl. pol vrečke 250 g čoko riža iz Hoferja), nad paro stopimo nekaj čokolade (pribl. 1/3 400 g čokolade), jo zlijemo na kosmiče in zmešamo. Kupčke postavimo na pladenj, ki ga obložimo s papirjem za peko. Kupčke damo v hladilnik, da se strdijo. Bobi palčke nalomimo na primerne dolžine, jih na enem koncu pomakamo v stopljeno jedilno čokolado in jih lepimo na telesca pajkov. Zopet damo v hladilnik. Če zmanjka jedilne čokolade, jo še malo stopimo. Pajke z nogami vzamemo iz hladilnika in jim s stopljeno čokolado nalepimo še očke - jaz sem uporabila kar mini (!) bele čokoladne kapljice. Pajkom narišemo še zenice in jih poslikamo, preden vse pojedo :o) V osnovnem receptu je bil uporabljen puhast riž, droben, tako kot je npr. v čokoladi bali. Ampak ker ga v Sparu niso imeli, sem kupila kar kosmiče v Hoferju. In res so dobri, tile pajkci. Odličen prigrizek za prihajajočo noč čarovnic!


Za rezanje buč v Gas Stationu pa sem pripravila še biramisu. Recept nadjete tukaj, tokrat sem uporabila  pivo Young's double chocolate (odličen za mafine s temnim pivom).



Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
Ti pajki pa res zgledajo vrhunsko. Bo treba poskusiti :-)
Oseba Tiara sporoča …
Kjut pajkci. Mogoče se jih pa lotim, so me kar prevzeli, da že razmišljam, kam bom šla v nabavo :)
Hvala za recept.