Zvezdice in možički iz fimo mase


Material:
- fimo masa
- modelček zvezdica
- modelček možiček (gingerbread man)
- pleksi
- valjar
- radiator :o)
- peki papir
- lak na vodni osnovi, lesk
- kuli
- trakec
- silikonska pištola
- kamenčki (Ikea)

Postopek:

Fimo maso sem najprej gnetla z rokami in se mučila z bolečinami in dolgotrajnim mehčanjem. Medtem, ko sem ustvarjala nove zvezdice, se je rjava fimo masa grela na radiatorju in je bila SUPER za oblikovat! Modelčke sem našla v trgovini Depot v Avstriji (Atrio, Beljak) - 3 velikosti za 1.99€. Nove zvezdice sem delala zato, ker so lanske postale roza. Pa nič hudega, vsi troji okraski na jelki skupaj zgledajo prav super in tako letos ni vmes slanih okraskov (razen enih treh na zadnji strani).

Komentarji

Oseba DidiArt sporoča …
o čudoviti možički, pa tud zvezdice niso zanemarljive.. super peka... občudovanja vredno, topel pozdravček I.
Oseba Nataša sporoča …
Ful lepi so ti okraski. Me že mika, da bi tudi sama naredila nekaj takega.
Oseba Tiara sporoča …
Mmmm... tile so pa za pojest, čist sladki in lepi zgledajo.
Oseba BLOG(FUCK)ER! sporoča …
Superca!