Zvezdice iz fimo mase

Material:
- fimo masa (en paketek je za cca 12 zvezdic)
- stekleni/okrasni kamenčki
- silikonska pištola
- satenast trakec

Postopek:
Zvezdice sem najprej naredila iz fimo mase in jih spekla v pečici (so spremenile barvo, na žalost), potem pa sem gor s silikonom nalepila kamenčke (Ikea), ker si jih nisem upala dat v pečico. Obesila sem jih na stanast trakec, sedaj pa že krasijo mojo jelko.

Idejo sem našla v posebni izdaji Božičnega Unikata.


Komentarji

Oseba Maja sporoča …
Zvezdice so sicer res enostavne in hitro narejene, pa so kljub temu zelo lepe. Morda se kakšna znajde tudi na moji smrekci.

p.s. Ribica, že dolgo spremljam tvoj blog in tudi to je eden od razlogov, da sem se končno opogumila in odprla svojega.
Oseba Tiara sporoča …
Dobra ideja za okraske. Si bila zelo pridna. Vse pohvale.