Voščilnice s snežaki in venčki s triletnico

Material:
- osnove za voščilnice
- tempera barve
- prstne barve
- krompir
- palčka za ušesa
- kuli
- barvice, voščenke, flomastri
- nalepke
- lepilo
- potiskan papir
- štampiljke, blazinica za štampiljke

Postopek:
V izdelavo letošnjih voščilnic sem prvič vključila tudi triletnico, z delom sva pričeli že novembra, med deževnimi popoldnevi, ko je doma prebolevala virozo. Sicer je zanimanje izgubila razmeroma hitro, ampak nekaj nama je - po korakih - vendarle uspelo narediti skupaj. :o)

Iz krompirja sem izrezala krog, ki sva ga nato s čopičem namazali z belo tempera barvo (prstne barve od eberhard faberja niso bile dovolj goste, vsaj bela barva ne) in odtisnili na osnovo. Roke sva skupaj narisali oz. odtisnili s prsti, klobuke oz. lonce sem ji narezala iz barvnega papirja, ona pa jih je nalepila na snežake - izmenično je mazala lonce z lepilom, nekaj časa pa sem to počela jaz in jih je ona le lepila. Ko so se posušili, sem jim narisala še oči, usta, korenčke in gumbe. Sem želela v to vključit tudi njo, pa ni šlo, saj bi risala po svoje, pa še vodoodporen flomaster sem ji dala v roke. :o)





Druga varianta voščilnic, ki so ji bile še manj zanimive, so bili tile venčki. Najprej sem narisala krog in ga okrasila z vejicami, nato pa sva s prsti in palčkami za ušesa štempljali z zeleno prstno barvo z bleščicami (Eberhard faber, Müller). Dodali sva še nalepke iz DM-a.


Te pa sem naredila sama, ko sem ugotovila, da sva naredili premalo snežakov in venčkov. Angelčke sem dobila v Rayherju na girlandi, a sem jo razrezala, potiskan papir je prav tako iz Rayherja, krogle pa so še iz lanske zaloge, izrezala s hroščkom jih je moja mami. :o) Preproste, a res lepe. 



Vsi napisi, pa tudi voščila v notranjosti, so naštempljani s štampiljkami Najlepšega para. Ob triletnici in trimesečniku je potrebno biti varčen s časom in početi takšne luštne stvari po etapah, zato se mi pisanje 30 voščilnic na roke ni zdela najboljša ideja. A so še vseeno iz srca. :o) 


Tako, končno sem spet lahko malce uredila svoj spletni vrtiček, pa še fotografije mi je uspelo opremit kot se zagre. :o) 




Komentarji

Oseba sANJARIJE sporoča …
Zelo lepe voščilnice, sploh zadnji set mi je všeč, ker je natur...
Si mame predstavljamo, da bodo otroci isto uživali v ustvarjanju kot me, pa se ne izide vedno... Moja sedemletnica je letos raje pisala voščila kot delala voščilnice:)