Oblački za mehke sanje

Mislim, da je večina teh obrob nastala že lani, tako zelo (ne)ažurna sem s svojimi objavami. Eni od njih so dolgo ostali doma, tako da so na koncu res ostali meni - za našega fantka. Pred tremi leti sem šivala vse pisano, tako da je bila posteljica, pa odejice, oblačilca, igračke … "nametane z vseh vetrov". V tem času me je navdušil skandinavski stil, šik, mirne barve, ne vse pisano. Pisanega je v majhnem stanovanju lahko hitro preveč. Tokrat se spogledujem z lesenim igralnim lokom in nagovarjam moža, da se ga lotiva skupaj - ker 50 € + pač ne dam za trgovinske. :o) Sicer je pomagalo že, da sem izpod igralnega loka s klavirčkom umaknila pisano fisher price podlogo in naš dojenček telovadi kar na tetra plenički, pogrnjeni čez tepih in pena puzle, pa je takoj bolje. :o)


















Komentarji