Jesensko-zimska kolekcija oblačil

Zadnje čase večinoma šivam oblekce in puloverje za sosede, prijateljice, sodelavke, sestre in podobno. :o) Odkar imam pripravljene tele fotografije, je sicer nastalo že marsikaj drugega, ampak fotke so še vedno samo v mapah na računalniku in čakajo na pripravo za objavo. :o)
Tako da pokažem jesensko-zimski del "kolekcije" :o)

En del nadvse popularnih in zaželenih oblekc:











Dva puloverja:


Kompletki in hlačke za tamalčke:


Tega sem dostavila v porodnišnico :o)

Tega je prinesel Božiček :o)

Darilo za veliko sestrico ob rojstvu mlajše

Moja manekenka testira in pozira :o)

Kompletek za novorojenčico

Pa grelčki za novoletna darila:




Tale mi je pa še posebej ljub in je nastal v treh "izvodih" - za mojo malo in za njeni dve prijateljici (in vse tri so imele pozimi še enake Cicibanove čevlje :o)):


Do naslednjič … Upam, da kaj prej kot po dveh mesecih. Ampak gripa in nov dojenček, ki raste v mojem trebuhu, učenje za služben izpit in veliko dela, niso ravno v prid času, ki ga lahko zvečer preživim za računalnikom. :o) Tako da še vedno migam, še vedno šivam in pečem torte, samo sortirat in objavljat na žalost nimam časa.

Komentarji