Miklavževi piškoti

Tudi letos sem jih pekla, pet različnih, dvoje po novem receptu. Nastali so medenjaki, masleni piškoti in ovseni z mandlji in čokolado, letos s pirino moko. Dodatno sem spekla še linške piškote po receptu in čokoladne brizgane piškote, recepta sem našla na Leaneen. Masleni so me letos precej hecali, lani pa se je zamesilo krasno testo, ne vem, kaj je tokrat šlo narobe. Tile brizgani piškoti so mi pa dali vetra, pomagati je moral mož, saj je bilo testo za brizganje res trdo, dve vrečki sta se strgali, tako da sva jih na koncu stiskala s plastičnim "okraševalcem" za smetano. Ker so tako nabrizgani zgledali kot majhni kakci, sva jih poimenovala kar deep shit piškotki. :oP Za moj (sladek) okus so seveda pregrenki, ker je preveč kakava, ampak sodelavke so bile pa nad njimi navdušene. 






Komentarji