Pikapolonice za drugi rojstni dan

Pred dobrim mesecem smo praznovali drugi rojstni dan, letošnja tema so bile pikapolonice. Ker pa nas je bilo veliko, sem naredila dve torti - eno sadno in eno čokoladno, navdih za drugo sem našla kje drugje kot na Pinterestu. :o)

Torta s pikapolonicami
Recept je za čoko-karamelno torto od Midva kuhava, za dekoracijo sem uporabila tofife in Giotto bombone, naredila sem pikapolonici iz tičino mase, ki stojita na čokoladnih piškotih, da se ne dotikata smetane. 







Torta je primerna za prave čokoholike in večinoma so jo vsi hvalili, mene pa ni preveč navdušila, ker mi je bila pregrenka zaradi spodnje plasti grenke čokolade. 

Jagodna torta s smetano
Druga torta je bila sadna, krema je bila jagodna, ker imam cel kup zmrznjenih domačih jagod. Tudi ta je bila menda dobra, meni pa nič posebnega, hihi, ampak jaz sem že precej izbirčna pri tem, kaj mi je res dobro in kaj ne, kar se sladic tiče. Za okras so bile plastične živali od Schleicha iz Müllerja, to je tudi trajalo, da smo jih izbrali, ker je mala želela ene, mož druge, jaz pa tretje. To je bil kompromis. :o) Po tutorialu s Pinteresta sem jim naredila še kapice, cofke sem našla v Tediju. Zastavice seveda niso smele manjkati, te sem naredila iz papirnatih slamic, prejice in washi traku. 


 
Preostala dekoracija je bila v stilu pikapolonic - moja mami je na rdeč prt našila črne pike, na tramove je obesila pikapolonice iz šeleshamerja, plastične zastavice pa so bile potiskane z različnimi živalmi. Krožnički in kozarčki za otroke so bili seveda s pikapolonicami, pa tudi kapice smo imeli. 





Vreme nam je bilo zelo naklonjeno, kljub deževni napovedi smo cel dan, do teme, lahko preživeli zunaj. :o) 

Komentarji