Oblački, dodatni oblački, posteljnina in zastavice

Za malo Mio so nastali obroba za oblačke, dodatna dva oblačka, da se ji ne bodo zatikale nogice, ujemajoča posteljnina in za povrh še zastavice. :o)









Ker so oblački odšli k Mii že prej, nimam slikanega kompleta, ampak sem prepričana, da bom še dobila kakšno fotko. :o) Takole mi je mamica poslala sliko oblačkov, jaz pa se se zaljubila v zajčke na steni in malo Mio v posteljici, ki me zelo spominja na mojo malo. :o)


Končno sem našla tudi način pranja poplina, da ne pride iz pralnega stroja kot bi ga kravi iz riti ven potegnil  zmečkan :oP, ampak se ga da razlikat.

Komentarji

Oseba sANJARIJE sporoča …
Tile tvoji oblacki so prav pravljicni... A izdas skrivnost o nezmeckanem poplinu, ker tudi meni zre zivce:(
Oseba Riba sporoča …
Perem na občutljivem programu (na 40°C, stroj mi pere 1 uro), ne preveč oblačil zraven (na pol poln boben, recimo), pa je potem ok. Upam, da ti kaj koristi.