Popravljena oblekca


Material:
- oblekca
- škarje
- šivalni stroj

Postopek:
Tole pokažem na željo Nežke, moje zveste deljiteljice pohval :o) Zanjo sem tole oblekco tudi popravila. Dela je bilo ravno za deset minut, ni nič profesionalnega, je pa enostavna rešitev za znebitev volančkov, ki so Nežko na tej oblekci/tuniki motili. :o) Z volančki pa je sestra takole okrasila mojo Luno :o)

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Iiiii, moja oblekica. Sem čakala tole objavo.

Neskončno sem ti hvaležna, da si se tega lotila. Končno jo bom lahko nosila:)

Samo še izmenjat si morava stvari. Jaz imam zate še vedno paketek iz Bruslja in glede na bližajoče se praznike sumim, da ga potrebuješ:)))

HVALA!

Nežka
Oseba Anonimni sporoča …
Luni pa ful pašejo volančki:))))

Nežka:)
Oseba mojchka sporoča …
Suuuuuper stvarce delaš, Teja, nisem vedela!!!!