Toaletna torbica št. 1 in 2, poskusni verziji

Material:
- zadrga 16cm
- blago (Ikea)
- šivalni stroj
- tanek filc
- rožica iz filca
- gumbek

Postopek:
Prejšnji teden sem pogumno kupila pet zadrg, da zašijem pet toaletnih torbic, od tega tri za darila za prijateljice. Hja. Prvo, s srčki, sem delala po spominu iz drugih blogov in po sistemu ene kupljene male toaletke. Ni mi ravno uspela, predvsem pa je čisto kriva, ampak za kako stvar spravit bo zagotovo prišla prav :o) Sem pa ponosna nase, ker sem ugotovila, kako šivat z okrasnimi šivi - ja, za marsikoga to ni noben dosežek, ampak zame pa je, ker se vsega tega učim sama, pač z navodili ob šivalnem stroju :o) V nove šivalnostrojske dosežke spada tudi samostojna menjava tačke za zadrge. :o) No, po prvem neuspelem poskusu sem se lotila spleta in našla en super tutorial, ki sem ga prebrala kake trikrat, za pomoč se poprosila eno bolj izkušeno šiviljo in nastala je torbica št. 2. Zadovoljiva, a ne še popolna. Blago je sicer super uporabno, ker je debelejše, a zaradi tega so na vrhu toaletke grdo robovi. Torej moram kupit tanjšega. Poleg tega še ne vem, kaj naj dam notri med podlogo in zunanje blago? Zaenkrat imam tanek filc, samo se mi zdi, da bi znal bit predebel, čeprav mi je všeč, da je torbica kompaktna. Ampak me skrbi še estetski videz, zato bi bila kakega nasveta o "polnilu" oz. podlogi zelo vesela :o)


Komentarji