Objemčki


prva stran objemčka v nastajanju


objemčki .. za darila :o) Čisto desni je ostal doma, ker je bil prvi in poskusni :o)

material
:
- filc ali flis
- koščki blaga
- gumbi
- igla
- sukanec
- prejica (?) - pač bolj debel sukanec, tak kot za gobeline npr. :o)
- polnilo (ostani filca/flisa, polnilo za igrače, vata ... )

Postopek:
Iz filca/flisa izrežemo telo za objemčka, moji so visoki cca 15 cm. Izrežemo dva koščka blaga, ker ima objemček sprednjo in zadnjo stran. Na prvo stran našijemo obraz, gor pa oči (gumbi) in usta, nato pa še kvadratek z napisom HUG. Dodamo lahko še rožice, dodatne gumbe .. karkoli. Nato objemčka zašijemo po robu, le spodaj pustimo še nezašito. Ko ga napolnimo s polnilom - jaz sem uporabila polnilo Luninih uničenih igrač - pa zašijemo še zadnji rob. Jaz sem vse šivala na roke in na vrh objemčka privezala še vrvico, da se ga lahko kam obesi. Idejo sem pa dobila v starem Prostočasniku in na 'flickr'-ju.

Komentarji