Velikonočno ustvarjanje

O - moj - bog, tale blog je postal čisto zanemarjen. Seveda sem oz. smo v tem letu in nekaj mesecih od zadnje objave mariskaj ustvarili, verjetno manj, kot bi si želela, pa vendar. Za blog pa je zmanjkalo volje. 😬 Morda se poboljšam, morda. 🤭

Ker smo že cel teden bolj ali manj doma, dva z virozo, dva s k0r0n0, je bilo potrebno danes nujno zaposlit mladino, ker je bilo obnašanje že zelo obupno. Pa danes sem to končno zmogla.

S 5,5-letnico sva pobarvali vsaka svojega zajčka, 2,5-letnik pa je ta čas risal po svoje, iz njegovih umetnij sem izrezala jajčka, na katera bosta nalepila še penaste nalepke in rožice iz filca.


Dekoracija na polički je še lanska, upam, da jo bosta mačka čim dlje pustila pri miru. Ja, od jeseni smo lastniki dveh zavetiških muckov, ki nam kravžljata živce. 😊






Vodenke so Djeco iz Kakduja, zelo sem navdušena nad njimi. 🐥

Komentarji