Voščilnice 2020

Lovim še zadnje minute oz. uro in pol tega posranega leta. :o) Berem voščila hvaležnosti, osebnostne rasti in kaj vem česa še v letošnjem letu, pa vrednot, prioritet ipd. Res je, tudi nam je bilo lepo, a želeli smo si še lepše. Želeli smo več dogodivščin, izletov, novega, novo osvojenih športov, druženje z nam ljubimi, počitnice pri mojih starih starših na deželi (dvakrat nam je sicer uspelo) itd. Enajst mesecev sem bila na (podaljšani) porodniški, koliko načrtov za izlete in počitnice po Sloveniji smo imeli! Sama sreča, da smo lahko januarja šli v Kranjsko Goro, kjer je bilo na smučišču komaj kaj snega, danes pa se dobesedno kopajo v njem. Uspelo nam je tudi plavati v paškem morju junija, septembra smo se mogli zadovoljiti z gnečo na naši obali. Pa ne bom naštevala ... Seveda sem tudi jaz hvaležna za ves čas z otrokoma, ampak kdaj bi bila hvaležna pa tudi s časom samo zame :o) Nekako nisem imela v načrtu 6225548631 sprehodov okrog bloka in v (betonski) okolici, ki smo jih že vsi siti, ljubljanske sivine pa sploh. 

Skratka, takšne so naše letošnje voščilnice. Z voščilom v rimah, na spletu pa vsem voščimo takole: "Naj bo 2021 brez bacilov in z njimi povezanih debilov. Srečno!














Nekaj sem sicer poskušala vključiti tudi enoletnika, pa ni šlo najbolje (zdaj, po enem mesecu ustvarjanja, bi nam najbrž šlo bolje), tako da sva večinoma ustvarjali s štiriletnico. Tudi letos pa smo pripravili 135 voščilnic za vse sosede v stolpnici - do sedaj smo to delali skupaj z drugimi v skupnih prostorih, letos pa vsak sam. Nekaj so jih naredile sosede, preostale pa mi, še mož je pomagal. :o) Takole pisane so: 



Naj bo novo leto čim bolj prijazno z nami. 

Komentarji