Kompletek za iz porodnišnice

 Naslednji mesec bo že eno leto, odkar smo iz porodnišnice pripeljali našega najmlajšega škratka :o) Tako sem zgroženo ugotovila, da lani sploh nisem objavila njegovega super luštnega kompletka, ki sem mu ga zašila za prihod domov. Čeprav je ob rojstvu tehtal skoraj štiri kilograme in meril 52 cm, so mu bila oblačilca 50 čisto prav in končno je zgledal mini dojenček, ne pa zamotan v prevelike in na žalost precej znošene (tudi strgane :( ...) cunjce iz porodnišnice. 

Kupila sem le bodi v H&M-u z napisom baby brother, sicer pa sem zašila še žabice/stopalke v št. 50 in 56, ker nisem vedela, kako velik bo, prevelikih oblačilc na dojenčkih pa nikakor ne maram. Za zraven pa še jopico, s katero sicer nisem bila povsem zadovoljna, je bila pa usklajena s puloverjem, ki sem jo pred dvema letoma zašila hčerki (in vidim, da tudi ta še nima mesta na blogu). Ker so velike številke, ji je bil pulover za drugi rojstni dan poponoma prevelik, tako da ga je zares nosila šele lani pri treh. 





Takole luštna pa sta bila v kompletu: 



Komentarji