Levji kostum za pusta

Tale karantena je povzročila še manj časa za moje hobije, želje in podobno, tako da z veliko zamudo objavljam pustne kostume. :o) No, kaj se je zgodilo z januarjem in februarjem mi ni čisto jasno, je bila pa veliko doma ta večja, preventivno, pa verjetno smo lahko veliko stvari počeli zunaj in naokrog in do računalnika nisem prišla kaj pogosto.

Skratka, letos sta bila otroka za pusta levčka, midva z možem pa zebra in žirafa. Želela sem narediti kostuma, ki jih lahko nosita še po koncu pusta, da ne bom šivala le za en dan. Tako sem na puloverjih naredila odstranljive grive, rep pa se lahko brez posledic odpara iz hlačk. Ta večja sicer še vedno nosi levje pajkice z repom in šapicami in bodo takšne verjetno tudi ostale. To pa je tudi edini osnovni kos, ki je bil kupljen, ostalo sem vse naredila sama. :o)

Letos sem za pusta, poleg levčkov, zašila še zajčka, baby yodo, Žogico Nogico in smučarja.

Material:
- oker prevešanka (Europrint)
- oker, rjav in temno rjav jersey (Svet metraže, Knoll)
- patent (Knoll)
- gumbi
- overlock, šivalni stroj
- bel flis
- rjav flomaster za tekstil
- škarje

Postopek: 
Najprej sem obema zašila pulover (kroj Lybstes) in nanj dodala ušesa. Ta večja je želela mehak trebušček, zato sem dodala bel flis. Obema sem zašila tudi rokavičke, na katere sem narisala šapice. O grivi sem razmišljala kar nekaj časa, kako naj jo naredim, da bo snemljiva, da bo imela vozle, sem vedela že takoj. :o) Če sem puloverja zašila relativno hitro, so mi grive vzele največ časa, čeprav ne zgleda. Zašila sem namreč tri levje puloverje, saj sem malemu želela kombinirat zgornji del še z enimi drugimi hlačkami, a na koncu ugotovila, da se mi vsi odtenki med sabo tepejo. Long story short - griva je našita na kitko, prepleteno iz jersey trakov, da se jo lahko zapne na gumbke na kapuci. Trakci za grivo so narejeni iz treh različnih jerseyev, narezanih na trakce in nato "potegnjenih", da se zarolajo. Repka sta prišita z daljšim šivom in ne prav močno, da se ju lahko odpara. Pajkice so iz Nexta.

Kostum za malega leva

Kostum za velikega leva (levinjo)






Iz leva v levinjo

Iz leva v levinjo 2. ali običajen kompletek za dojenčka







Kostuma v akciji :o) 





Komentarji

Oseba sANJARIJE sporoča …
Ooo kako luštna levčka:) :) :)