Vse sorte torte

Še malo "pospravljam za nazaj" in tole je šopek tort zadnjega leta. :o)

Torta jabolčni štrudl za 2. RD - recept
Preprosto se jo naredi in res je zanimiv okus. Sem pa naredila dve zapored in smo jo imeli za en čas zadosti. Je pa fina, če so ti všeč skutine sladice.




Malinova torta za dve leti in pol :o) ne spomnim se, po katerem receptu sem pekla, mala je bila navdušena in čisto srečna, ker je imela polovični rojstni dan.





Marmorna torta za mojih 30 :o) Res dobra, ena boljših!



En prazničen kolač iz otroške kuharske knjige, bil je samo lep in ne preveč dober :o)

Preprosta čokoladna torta z malinami - recept

Za tretji rojstni dan sem naredila kinder bueno torto po receptu od leaneen. Povečala sem količine na 26 cm pekač, lešnikova namaza sem vseeno dala samo dva in je bila krema dovolj sladka. Namaza sta namreč precej sladka (in draga), pa imam jaz zeloooo rada sladko. :o) recept



Marelična jogurtova torta za moža - še ena hitra in simpl in res dobra :o) recept




Čokočino torta za maminih 60. Ob dojenčku ena izmed lažjih tort za naredit in res okusna. Za 26 cm premer torte sem dala le 4 lističe želatine in ne 5, kot naj bi jih po receptu, pa je bila torta povsem dovolj "trdna" in bi brez težav dala še malce manj želatine. Kot običajno za njune torte, kjer je pogosto želatine preveč, če ne želiš "čigumaste" kreme. Brez težav sem jo tudi vzela ven iz oboda, običajno se ob tem kar namučim. Kljub bogati kremi ni tako zelo nasitna, okus kapučina pa doda še piko na i. recept





Komentarji

Oseba AllyRose sporoča …
Mmmm, vse zgledajo slastno, še posebno mi je padla v oči torta z malinami. mmmm :)