Kaktusova zabava

Za možev rojstni dan (julija!) sem oz. sva pripravila kaktusovo zabavo :o)

Pripomočki:
- zeleni baloni različnih oblik
- alkoholni flomaster
- roza papir za cvetke
- kaktusov prt
- lampijoni v zeleni in roza barvi
- lučke
- prtički/krožniki s kaktusi
- hrana v stilu :o)

Postopek: 
Iz balonov sva naredila kaktuse in jih obesila na vejo med dnevno sobo in jedilnico ter na okno nad jedilno mizo. Cvetke sem izrezala iz kolaž papirja in jih nalepila kar s selotejpom.


Prt sem našla v Hoferju, je plastificiran in fin, če se kaj polije ipd. Za posladkat smo imeli še piškotke no drama lama in roza flaminge (tudi Hofer). :o) Kaktusovi krožniki so iz Pepca. Takole sva pripravila pred pričetkom zabave, saj sem tokrat pripravila dve različni solati, obvezen tortilja čips, zapečen s sirom in načo omako v pečici, bratranec pa je pripravil še žepke s piščancem in zelenjavo in malce bolj posebno solato/omako za zraven (ampak sem žal že pozabila, kaj je bilo noter). Torta je bila jagodna z jogurtom in okrašena s flamingom. :o)




Tudi midva sva bila v stilu - mož je bil kaktus (na majico sem mu s prstnimi barvami narisala bodice in cvetke, kar je šlo dol z naslednjim pranjem), jaz pa sem bila njegov cvetek :o)


Komentarji