Dvoji nevtralni oblački

Oh, spet je mimo cel mesec, preden kaj napišem. Ampak zadnje čase se sploh ne spravim k računalniku, odkar sem zmenjala telefon in odprla instagram, pa še večino izdelkom pofotkam kar s telefonom - torej slik na računalniku ni. Enkrat bom tudi to uredila. Poletje ne prinaša nič kaj dosti počitka, ko končno najdem kakšno prosto urico, pa pridem na vrsto še jaz, da si kaj zašijem. V prejšnji objavi sem obljubila še troje nevtralne oblačke, a pokažem lahko le dvoje, saj so eni že odšli k lastnici preden sem jih uspela dostojno poslikat. :o)

Ti so malce drugačnih dimenzij, narejeni povsem po naročilu, zato je glavni oblaček v naši posteljici tako grdo stisnjen. Vsi trije oblački so nižji kot običajno:








Pa še podobno blago, a malce drugačna različica - namesto pikic je potisk riža, tudi na belem blagu. Ti so izpadli prav elegantni. :o)





Tretji oblački pa so bili čisto beli oz. barva smetane, z belim potiskom rožic. Prav sveže in umirjeno deluje posteljica. Naslednjič tudi zase zašijem kaj takšnega. :o) Mika pa me še rumeno blago s pikicami, ki ga imam za oblačke doma že zagotovo eno leto. Morda pa mi jih vendarle uspe zašiti v kakem bolj zatišnem obdobju.


Komentarji