Gatke za čez pleničke

Ravno v času, ko sem po Facebooku kar naprej dobivala objave o super gatkah za otroke, ki nikamor ne lezejo, sem začela razmišljati o gatkah za čez pleničko. Ker je moj otrok bolj vročekrvne sorte (to ima pač v genih), pretirano oblačenje poleti ne pride v poštev. Ker pa še ni dovolj velika, da bi bila brez plenic in ker jo rada oblečem v oblekce, je bilo potrebno rešit ta problem. :o) Kroj sem našla na etsyju za navadne otroške gatke in ga malo priredila zahtevam za čez pleničko (višji zadnji del) in seveda zožala pas, da gatke ostanejo, kjer morajo. Trenutno se poigravam še z mislijo šivanja gatk za dovajanje od pleničke, saj je bila bolezen rok, nog in ust zelo neprizanesljiva do male rite, pod pleničkami pa je vroooče. A do tja še pridemo, zamislila pa sem si plast ali dve frotirja v obliki vložka, kroj pa takle, kot je na sliki:  



Gatke čez pleničko pomagajo tudi pri tem, da pri igri na tleh vanjo ne zaide pesek, mivka ali kamenčki. Tak majhen kos blaga, pa tako uporaben! :o)

Komentarji