Velika noč po švedsko

Čeprav je mimo že prvi maj, še nisem pokazala velikonočno-pomladnega aranžmaja, ki sem ga na hitro uredila po povratku s Švedske. Tam so za veliko noč povsod obešali pisana peresa, v vseh supermarketih pa so prodajali kartonasta jajca, ki jih očitno napolnijo s sladkarijo in drobnarijami. Tako sem jih kupila tudi jaz, jih napolnila s sladkarijami in prinesla nečakoma za darilo s potovanja. Pred tem pa so pozirali v našem pomladno-jajčnem kotičku. :o) Ker je mala še premajhna letos, mi ni bilo treba barvat pirhov, pa tudi sicer veliki noči ne posvečamo pozornosti in je ne praznujemo, le obiščemo stare starše in z veseljem jemo dobrote. :o)

Skratka, za švedsko velikončno okrasitev potrebujete naslednji material:
- veje
- pisano perje
- po želji: ptičke in čokoladna jajčka
- lepilo/silikonska pištola

Postopek:
Peresa s silikonsko pištolo nalepite na veje. Če imate veje z listki in želite, da ti rastejo, je potrebno veje postaviti v vodo. Naši listki so se posušili, so pa veje zataknjene v vazi med čokoladna jajčka. Dodala sem še pisane ptičke, ki sva jih z večjim šivala pred leti, navodila zanje pa se skrivajo tukaj in tukaj.



Vseeno pa sem naslednji dan spekla še marmorne mafine s smetano, da sem lahko uporabila ta pikasta čokoladna jajčka, ki so prav tako prišla s Švedske. :o) 




Prvega aprila pa sem proti Kamniku/Domžalam ujela tole mavrico: 



Pa še nekaj fotk s Švedske:





Komentarji