Komplet hlač, kapucarja in kapice za oktobrske otročke



Tole blago je stalo na polički že od lanske jeseni, ko sta mi ga podarili cimri iz porodnišnice, saj sem sem in tja kaj zašila tudi njunima škratkoma. Pa ga kar nekako nisem znala uporabit oz. mi na prvi pogled ni bilo najbolj ljubo, dokler ga nisem izbrala za pulover za M. Na koncu je izpadel prav super, zraven pa pašejo hlačke, ki jih je naročila njena mamica. Ker sedaj ne živimo več čez cesto, smo jih šli obiskat vse gor na sever nad Stockholm, kjer smo preživeli čudovite štiri dni. Mala je prvič letela z letalom (in se super odrezala kljub mojim strahovom), po pol leta smo spet videli deklici drug od drugega in preživeli skupaj prijetne ure. M. pa bo tako imela še kar nekaj časa nekaj "domačega", saj ji bo komplet prav kar nekaj časa. :o)

Za takrat, ko se bo led na Švedskem končno stopil in bodo tudi nočne temperature nad lediščem, pa bo prišla na vrsto tale tanka kapica iz ene plasti džersija. "Naročilo" je vsebovalo željo po tem, da ni preveč občutljivih barv, da se ne bo takoj poznala vsa svinjarija. :o) Mali prejemnici je bila všeč, saj si jo je takoj nataknila na glavo. Takole pa sem jo testirala na domači modelki:


Za drugo oktobrsko deklico in njeno mamico pa sta nastali ujemajoči "baggy" kapici, ki ostajata na domačih tleh :o):



Komentarji