Pustni kostum pikapolonica: navodila in kroj za krila

Material: 


Otroška pikapolonica za 1-3 leta
- 40 x 30 cm kompaktnejšega rdečega filca (Rayher)
- 20 x 20 cm črnega filca
- 80-85 cm črne elastike, 1 cm
- tilasto krilce (ali til + elastika za izdelavo)
- črn bodi, majčka in črne pajkice
- obroč za lase
- kosmata žička
- lepilo

Odrasla pikapolonica:
- 60 x 40 cm kompaktnejšega rdečega filca oz. dvojno količino (0,8 m filca iz Sveta metraže), če ta ni zelo kompakten
- 20 x 20 cm črnega filca
- 130-140 cm črne elastike, 1 cm
- 6-8 metrov mehkejšega tila (širina 140 cm)
- elastika za krilo (obseg pasu)
- črna majica, črne pajkice
- obroč za lase
- kosmata žička
- lepilo



Postopek:
Na spletno stran sem naložila kroj za krila - najdete ga na dnu strani: http://www.blup.si/blog.html.
Kroj natisnite v 100 % velikosti (natisni dejansko velikost oz. nekaj takega). Otroška krila so A4 format, odrasla pa je potrebno zlepit skupaj (2 x A4 format). Kroj nato izrežete in ga položite na filc - lahko ga izrežete dvakrat in po sredini zlepite skupaj ali pa ga "zrcalite" in izrežete najprej eno polovico kril, nato pa še drugo. :o)

Izmerite, koliko elastike potrebujete za krila - ali se bodo nosila samo čez majčko za noter ali tudi za ven čez bundo. Pri moji 16-mesečnici sem našila 80 cm elastike, pri sebi pa 130. Obema so krila "komot" in jih bova lahko nataknili tudi čez bundo. Tako je kostum uporaben zunaj in noter. Elastiko nato prepognete na pol in na drugi strani za 2-3 cm prekrijete konce elastike. Tako jo točno na sredini našijete na krila (je označeno na kroju, kam približno). Pošijete še centimeter v levo in centimeter v desno, da zatrdite konce odrezane elastike.


Iz črnega filca izrežete sedem krogcev (ali poljubno število) - midve jih imava vsaka po sedem, saj je mala rojena sedmega v mesecu. :o) Pike lahko na krila kar prilepite, jaz sem uporabila Scotch gel glue. Ena pika pride tja, kjer je prišita elastika. Če ste šivali po navodilih, jo ravno prekrije. Lahko se seveda tudi našijejo ali se uporabi kakšno drugačno lepilo. Krila za malo pikopoko so zelo kompaktna, saj sem jih izrezala iz tršega filca, kupljenega v Rayherju. Moja so narejena iz filca iz Sveta metraže, pa je ena plast precej premalo, saj se krila upogibajo in vihajo. Tako sem iz ostankov filca izrezala kose in jih prilepila na zadnjo stran, čakajo še, da jih obšijem na roke okrog in okrog, kjer lepilo ni ravno do roba. Tako je malo bolje, lahko pa se jih utrdi tudi s kartonom. Filc lahko po želji zamenjate tudi s kartonom, ki ga pobarvate z akrilnimi barvami.


Tutu krilce za malo pikopoko je kupljeno in ga ima še od prvega božiča, ko je bila stara skoraj tri mesece, pa ji je še vedno prav (št. 62 :o)). Tutu krilca so tako za te majhne res prava naložba. :o) Svojega sem naredila po postopku, opisanem na blogu Sveta metraže. Ker sem drobna, sem kupila le 6 m tila, ki sem ga razrezala na 20 cm trakove. Vezala sem ga na 2,5 cm široko elastiko, ki se je pri vezanju zvila, tako da to ni najbolj optimalno, pa še preširoko sem si spet odrezala. Izšlo se mi je na milimetre, tako da je potrebno količino tila prilagoditi obsegu, ki ga potrebujemo. Za odrasle sicer pri SM svetujejo 8 metrov. Kar mene moti pri tem krilu je, da je precej bogato in stoji navzven. :o) Vem, da je običajno to cilj, ampak je pa precej prostorsko potratno za shranjevanje. Imela sem bolj v mislih podobno krilce kot za malo.

Za popolno pikapolonico potrebujemo še črno majico (bodi) in pajkice. Na obroč za lase sem ovila še kosmateno žičko in nastale so tipalke. Kroj za krila se lahko uporabi tudi za čebelice ali kaj podobnega, le barvno in vzorčasto je potrebno prilagodit.

Pa veselo ustvarjanje! :o)





Komentarji