Pomladna kolekcija

Ojoj, že konec februarja, jaz pa sem nazadnje kaj objavila že več kot dva tedna nazaj. Tale februar je bil precej naporen, zadnji teden še posebej. Spanja je že tako premalo, prejšnji teden pa ga je bilo še manj, saj sem kar nekaj večerov namenila rezanju, šivanju in čakanju na jutro, da mala vstane in poskusi nova oblačilca. :o) Zašila sem ji tri oblekce/tunike, dvoje hlačke in še kapico, ki je ni na fotografijah. Ko je takole kupček oblekc za mojo punco in za darila visel na palici v dnevni sobi, sem se počutila prav vrhunsko :o) Ker sem zašila tak kupček oblačilc in ker je že skoraj izgledalo tako kot v kakšni trgovini. :o)



Hlačke z miki miškami sem najprej zašila prekratke, tako da so te odpotovale na vetrovno Primorsko. Oblekca z zajčki in pajacek z miki miškami (reeeees kjut :o)) je bil rojstnodnevno darilo, siv pajacek pa darilo ob rojstvu. Bel pajacek še išče svojega lastnika/lastnico - obljubim, da se bo lahko nosil precej dolgo.












Čeprav je tole šivanje kljub prodaji izdelkov še vedno moj hobi, si vedno bolj želim, da bi lahko več šivala, da me osnovna služba ne bi tako zelo okupirala, saj so dnevi resnično prekratki, zato tudi redko pokažem, kaj uspem ustvariti v večernih urah in ob vikendih opoldne, ko mala spi, mož pa kuha. Morda pa bo kdaj kako drugače. :o) 

Komentarji