Oblački

Zadnje čase je spet bolj puhasto pri nas doma. :o) Ko sem v posteljico postavila bele oblačke, ki pridejo okrog in okrog, bi se najraje kar ulegla noter in skrila pod dekco. :o) Pri fotografiranju sem imela pomočnico, ki se je ravno tiste dni naučila plezat na najino posteljo, v svojo se pa tako meče not in ven že nekaj mesecev. Cel žur. Komaj sem jo spravila ven, da sem naredila dostojne fotke. :o)








Nastali so tudi čisto beli oblački, ki so sicer za fantka, ampak pri nas je vse bolj roza :o) 




Pa še malce drugačni, za na večjo posteljo - "klasični" in en velik. S temi sem pa imela kar nekaj težav za fotografirat, saj nimamo več navadne postelje, samo še pograd v teh merah. :o) 






Trenutno so v delu še eni oblački, beli z belimi pikicami. Moram reči, da svetlejši kot so, bolj luštno zgledajo. Ampak do zdaj so mi bili še čisto vsaki všeč, tudi pisani. Bi jih imela kar več, če bi jih imela možnost kam shranit, ker prostora pa zavzamejo kar veliko, če niso privezani v posteljici. 

Pa lahko noč. :o)


Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
Kje lahko naročimo izdelavo oblačkov Oz.kako vas lahko kontaktiram?Lp, Polona
Oseba Riba sporoča …
Polona, najbolje, da mi pišete na blup@blup.si ali na Facebook: www.facebook.com/www.blup.si in se dogovoriva.
LP, Teja