Predelava starega venčka, Miklavževi piškoti in novoletna jelka

Letos sem se spet držala zlate in bele barve ter lesa - se pravi kombinacije kiča in naravnega. :o) Če bi imela možnost, bi naše stanovanje preuredila povsem v skandinavskem stilu - belo, svetlo, minimalistično, prepredeno z naravnim lesom in drobnimi pastelnimi dodatki. Ker to seveda ni mogoče, sem se takšnega stila držala vsaj pri praznični dekoraciji. Recimo. :o)

(Adventni) venček
Material:
- osnova za venček
- les
- zrna kave
- silikonska pištola
- vejice iglavcev, grmovja ipd.
- lesene zvezdice
- čipka
- vrvica
- zlati krogci
- šipek / ostanki vrtnic
- zlata barva

Namizni venček pri nas ne pride v poštev in ker se ne držimo adventnih običajev, je tokratni venček tudi povsem brez svečk, ki jih nikoli nismo prižigali. Kot osnovo sem vzela venček izpred nekaj let, narejen iz slamnatega oboda in polepljen z nažagano vejo ter zrni kave. Borovo vejico, vejice grmovja in smreke/jelke sem nabrala na večernem sprehodu s psom, na srečo nisva srečali sprehajalcev, medtem ko sem iz žepka na rokavu bunde oprezno vlekla ven škarje in rabutala dragoceni material. :o) Že od oktobrsko-novembrskih praznikov imam doma ogromne želode, ki sem jih nabrala v Lipici. Želod sem prilepila v kapico s silikonsko pištolo in ga pozlatila z goldfinger barvo. Vejice sem navezala na venček, jih oblepila s čipko, nato pa dodala okraske - želod, zvezdice in "šipek" iz vrtnic. Ker so mi ostale vejice, sem jih navezala na vrvico, dodala en lanski okrasek in privezala pod venček. Dodala sem še zlate krogce (Ikea) in jih okrasila s čipko.




Miklavževi piškoti

Letos nisem eksperimentirala z novimi recepti, pač pa sem uporabila kar lanske, predlanske ... že preverjene recepte. Nastali so masleni piškoti, medenjaki, čokoladni linški in ovseni z lešniki in čokolado. Recepti so večinoma objavljeni v lanski objavi.









Najbolj všeč so mi bile snežinke, sploh tiste majhne, nad katerimi se je navduševala tudi malčica. Ko sem ji ponudila škatlo s piškoti, da si jih lahko sama vzame ven, je vzela največjega (po mamici :o)) in eno snežinko. Seveda je bilo piškotov čisto premalo in se moram ob prvi priložnosti spet lotiti peke.

Novoletna jelka

Letos sem si želela pravo novoletno jelko. Ker pa jo rada postavim že na začetku decembra, je prišla v poštev le takšna, ki je posajena v loncu. Kljub temu, da sem bila na pol bolna, smo odšli na lov - vsi štirje, tudi ta večji je moral z nami, kar se je izkazalo kot pametna poteza, saj je mala v avtu hitro zaspala, tako pa je lahko on pazil nanjo, ko sva midva pregledovala ponudbo. :o) V Obiju in Bauhausu na Rudniku niso imeli nobene pametne izbire smrekc do enega metra in v loncu, na koncu smo jo našli v Merkurju v BTC-ju. Seveda z dvakrat višjo ceno kot v drugih dveh trgovinah, ampak pomojem bi lahko bila še deset evrov dražja, pa bi vseeno šla z nami. Ker domov priti brez smreke pač zame ni bila opcija. :o) Skratka, long story short - imamo pravo smreko, ki sicer ne oddaja prijetnega vonja, pač pa jo moraš malo podrezat po iglicah, da kaj da od sebe, je pa lepa. In iglice po štirih dneh še nič ne odpadajo. :o)

Zataknilo pa se je še pri lučkah - želela sem takšne z belim kablom, a s toplo belo svetlobo, idealno bi bilo, če bi še imele več funkcij utripanja. Pa seveda, da so dovolj bogate in da ne stanejo 50 €+. Lov je bil neuspešen, ker so bile ali prekratke in s hladno svetlobo, ali predolge, ali pa niso imele belega kabla. Na koncu sem jih našla v Hoferju za 20 €, sicer s črnim kablom in brez funkcij utripanja, so pa dovolj "bogate". Na naši enometrski jelki tako sveti 400 LED lučk. :o) Vem, imela sem visoke zahteve, ampak takšna pač sem in smreke so mi všeč bogato okrašene. :o)

Tako kot lani sem kombinirala okraske iz lesa (brezove veje) in zlato-bele okraske iz Ikee. Pri okrasitvi mi je pomagal ta večji, mala pa je vse navdušeno opazovala in vsak dan znova vriska od veselja, ko prižgemo lučke v stanovanju. Meni je jelka letos res krasna. :o) Ko bo oddelala svoje v decembru pri nas, pa jo bomo posadili pri moji babici in dedku na Dolenjskem.



Zdaj pa me čakajo še darila in voščilnice. Kdaj, še ne vem. :o) 



Komentarji