Zastavice in papirnata girlanda

Material:
- blago za zastavice (bombažni poplin)
- obrobni trak
- šivalni stroj, škarje
- krogci iz papirja (fotokartona)

Postopek:
Tole je dekoracija za prvi rojstni dan - roza, siva in mint so bila navodila mami, ki mi je s hroščkom zrezala kar nekaj papirnatih krogcev. Nato sem jih enostavno sešila skupaj s šivalnim strojem. Na Pinterestu so sicer vse te girlande viseče navzdol in ena zraven druge, a ker smo praznovali zunaj, nisem imela tega kam privezat na tak način. :o)

Za zastavice sem izrezala trikotnike in po dva sešila skupaj, jih obrnila, porezala vrhove ob strani ter jih prišila na obrobni trak.


Doma niso smeli manjkati helijevi baloni:




Papirnata girlanda:



mami je pločevinke oblekla v papir in iz njih naredila vaze

dodali smo še papirnate lampijone (DM) in pompone, ki so prav tako delo moje mami


Pa še cake popsi in jabolčne rožice, ki jih je pripravila moja mami. :o)



Smo imeli praznovanje v stilu, kajne? :o)

Komentarji