sreda, 11. oktober 2017

Oblački, dodatni oblački, posteljnina in zastavice

Za malo Mio so nastali obroba za oblačke, dodatna dva oblačka, da se ji ne bodo zatikale nogice, ujemajoča posteljnina in za povrh še zastavice. :o)









Ker so oblački odšli k Mii že prej, nimam slikanega kompleta, ampak sem prepričana, da bom še dobila kakšno fotko. :o) Takole mi je mamica poslala sliko oblačkov, jaz pa se se zaljubila v zajčke na steni in malo Mio v posteljici, ki me zelo spominja na mojo malo. :o)


Končno sem našla tudi način pranja poplina, da ne pride iz pralnega stroja kot bi ga kravi iz riti ven potegnil  zmečkan :oP, ampak se ga da razlikat.

2 komentarja:

Petra M. pravi ...

Tile tvoji oblacki so prav pravljicni... A izdas skrivnost o nezmeckanem poplinu, ker tudi meni zre zivce:(

Riba pravi ...

Perem na občutljivem programu (na 40°C, stroj mi pere 1 uro), ne preveč oblačil zraven (na pol poln boben, recimo), pa je potem ok. Upam, da ti kaj koristi.