Hlačke v vseh velikostih in vzorcih

En kup jih je nastal. Vse, razen enih, za darilo oz. za domačo uporabo. Pa grem kar po vrsti:

Te so na voljo, za deklico, ki nosi 56-62, tako da so za malce dlje časa. 

Te so nastale za prijateljičino deklico, za zraven pa ujemajoč "čistilka" trakec. :o) Mene namreč moja E. včasih spominja na čistilko s takimi trakci ali pa tisti plakat o opolnomočenju žensk. :o)  

In kupček slimfitk za darila za enoletnike:

zadnji vzdihljaji kronc

malce razširjene s stroji

kosmatene za na sever Evrope

domače :)

še ene domače

Moja lumpa je bila spet sila kooperativna za fotografiranje novega modela hlačk oz. novih hlačk. So luštne, a res precej ozke, kar je za suhce ravno prav.

Dolgo sem razmišljala, kako označit velikost, pa sem se odločila kar za preprost, hiter in poceni način - z barvami za tekstil. :o)

Pa še dve trenirki za mojo lumpo iz eko prevešanke, ena s preslikači iz SM, druga s H&M našitkom, ki ji je strašno všeč. To je tako, če obljubiš, da ne boš več nič kupil za oblečt ... ampak blago ne šteje v to kvoto. :o)


Ko bi le moj dan imel malce več ur, da bi preizkusila še nove kroje, ki sem jih na morju kupila na spletu. Po pošti pa prihaja še en kup blaga s Poljske, se že veselim, saj bom sebi zašila pulover. In mali ujemajoče hlačke, da bova v stilu. :o)

Komentarji