Hlačke za fantke

Čeprav imam še dolg šivanja dvojih, saj so ene naročene, ene pa morajo biti večje, vseeno pokažem, kaj je nastalo v preteklih dneh (mesecu?). Ene so bile za darilo za baby shower mamici gasilki, ene so bile darilo za sestrino prijateljico, pa so premajhne in jih je dobil fantek druge prijateljice, dvoje pa so odšle na Gorenjsko. Preizkusila sem tudi nov kroj, ki se obnese pri suhcih, saj je slim fit. Moja mala je bila tisti dan ekstremno nagajivo razpoložena in komaj sem dobila dokaj spodobne fotografije hlačk. Lovila sem jo po previjalni, na postelji mi je kar naprej bežala in se obračala na trebuh, nazadnje sem jo vrgla v košaro s perilom, kjer je bilo premehko, da bi mi lahko ušla. :o) Pa še tam je poskušala ...




Nov kroj slim fit hlačk. Modelka je stara deset mesecev, velika 71 cm in težka slabih osem kg (še ne), nosi pa hlačke velikost 74 in ima še kar nekaj lufta.







Pa še ene v 74:


In še ene harem varianta, ki niso preveč fotogenične, pridejo pa super na malih nagajivih ritah:


Mislim, da je čas, da zašijem še kakšne roza. :o)

Komentarji