Beli, sivi in črno-beli oblački

Trenutno je sezona oblačkov - če že ne na nebu, pa vsaj v mojem šivalnem kotičku. :o) Všeč mi je, ker se delajo taki umirjeni oblački, da se lažje kombinira zraven tudi bolj pisana posteljnina. In všeč mi je, da kdo, za razliko od mene, tudi malce bolje premisli v naprej. :o) No, saj jaz sem z mojo obrobo še vedno zelo zadovoljna. Še sploh, ker je naročena še ena takšna, saj je ravno ta očarala bodočo mamico, ki ima prav tako rok oktobra, kot sem ga imela jaz.

Tokrat so tako nastali sivo-beli oblački za sivo-belo sobico:





Pa pikčasti v beli in sivi, z ravno nasprotnim vzorcem pikic na stranskih dveh oblačkih:





In za konec še črno-beli, z geometrijskim vzorcem in belima stranskima oblačkoma. Dvoji od treh oblačkov bodo delali družbo še enaki posteljnini.





Samo tri barve, a vseeno tri povsem unikatne obrobe za dojenčkovo posteljico. :o) Enega prejemnika sem celo videla v živo (za pojest lušten), eden pa se še skriva v trebuhu. :o)

P.s.: Tole objavo sem začela pisati že opoldne med dolgim spancem male, a ker urejanje fotografij in ostali spletni opravki vzamejo ogromno časa, jo dokončujem sedaj, ko sta oba stroja in likalnik končno ugasnjena. Lovim še današnji lep datum. :o)

Komentarji