Toaletka, oblački in izdelki na zalogi

Tale prisilni dopust brez šivalnega stroja mi dobro dene. Kar naenkrat imam čas tudi kak večer delat nič in gledat v zrak, tudi likanje ni tako mukotrpno, ker - hej, saj lahko jutri. :o) V tej neznosni vročini pa mi tako ni do tega, da bi prižigala likalnik.

Pred morjem so v svoj novi dom odšli še eni belo-sivi oblački, tokrat za posteljico 120 x 60 cm:




Še pred našim in njihovim dopustom pa sem za deklico moje prijateljice (oz. prijateljico moje E. :o)) zašila malce večjo toaletko, za vse pripomočke, ki jih dojenčke potrebuje na poti in s trakcem za obešanje:





Ob pospravljanju ustvarjalnega kotička in omare moje deklice sem našla še en kup stvari, ki čakajo na svoje lastnike. Še vedno imam doma zašite bele oblačke s pikicami za posteljico 120 x 60 cm, tri pajacke (62, 68 in 80), ki so sicer bolj primerni za konec poletja oz. jesen, ko bodo temperature spet bolj znosne, nekaj predpasnikov, toaletko, grelno blazinico, navadne hlačke ipd. Kaj vse je na voljo takoj in kakšne so cene, si lahko pogledate na spletni strani


Komentarji