Vse njene kratke hlačke / Hlačke za čez plenico

Pred morjem sem hitela s šivanjem kratkih hlačk, prekrivnih hlačk, krilca in oblekce. Saj ne, da bi mali česarkoli primanjkovalo v omari, razen prekrivnih hlačk za čez plenico. Ene sem sicer našla v Nami, bomabžne, a je bila cena 6 €, kar se mi je zdelo za hlačke, ki niso bile nič posebnega, kar malo preveč. In sem šla v akcijo, kroj v nadaljevanju spodaj.


Navadne kratke hlače 

Lubenične in hlačke s kiti so iz prevešanke, daljše in širše, kroj sem zrisala po enih obstoječih navadnih hlačkah. Ob centimetru, dveh, treh za "vsak slučaj" in za rob so nastale precej daljše. :o) A bodo za dlje časa. Kite in lubenice sem zašila še cimrama iz porodnišnice, da so naši trije otročki v kompletu.






Balončkaste kratke hlače

Te so mi bile edine, ki so mi bile všeč po prečesavanju interneta, konkurenčnih ustvarjalk, Pinteresta, tujih ustvarjalk ... Zadostile so kriteriju po enostavnem šivanju, luštnem izgledu, normalnemu patentu (da je čim manj vroče) in zračnosti. Nastale so kratke hlače za slovensko-španska dvojčka, z mojo deklico, za novorojeno sosedo. Obvezno pa moram mali dodajat vrvico v vse, kar ji šivam, ker je to trenutno top zabava. Malo manj zabavno mi je na plaži, ko vleče vrvice mojih bikink. :o)




Balončica / balonasto krilce

Tole blago sem našla zadnjič med zadnjimi kosi v Svetu metraže in takoj sem vedela, da bom iz njega naredila nekaj za mojo lumpo. Najprej sem imela v mislih zgornje kratke hlače, a sem se takoj spomnila na balončico, ki je nisem šivala že res dolgo. Pa še nobene ni imela v omari. :o) Pa še res komot je za plazenje po tleh! Res mi je lepa. Za tvojo deklico jo lahko naredim v velikosti od 56 pa vse do 122! Le tega blaga je še bolj malo, za kakšno manjšo dojenčkasto ritko.



In končno:


Prekrivne hlačke / hlačke za čez pleničko 

Brezplačen kroj in navodila za izdelavo prekrivnih hlačk sem našla tukaj: The perfect nappy/diaper cover. Kroj je na voljo od velikosti 0-3 mesece pa do 24 mesecev. Svoji deklici sem dvoje hlačke zašila v velikosti 3-6 mesecev in 6-12 mesecev, čeprav nosi oblačila 68-74 (več 74), a je ožja čez trebušček - naj vas njene obložene nogice in lička ne zavedejo. :o) Sem pa elastiko v pasu odmerila 2-3 cm krajše kot piše v navodilih. Prve so nastale sive s trikotniki, ki so ji malo komot tako v pasu kot pri nogicah, zato sem pri modro-sivih in belih elastiko skrajšala. Sem pa imela nekaj težav pri robljenju odprtin za nogice, a kot piše v navodilih, ni nič hudega, če se blago malce naguba, saj se tako ali tako z elastiko naredijo gubice in se ne opazi.


Takole so videt bele prekrivne hlačke pred super lahko bombažno oblekco iz H&M-a. Podloga je iz Dechatlona, priporočam za vse plazeče dojenčke, se obnese tako doma kot na plaži.


Jeans prekrivne/kratke hlačke pa pokažem v ločeni objavi, prav tako s povezavo do kroja in navodil za izdelavo. Samo še manekenko v njih prej poslikam. :o)


Komentarji

Oseba sANJARIJE sporoča …
Ooo si bila pridna😀 Mene sivanje poletnih hlack za moja dva navihanca se caka preden gremo na morje😀