Poletna torta

Sestavine:
za 24 cm pekač

biskvit
3 jajca
90 g sladkorja v prahu
90 g moke
pečemo 14 min na 180°C

krema
250 g cottage sira
250 ml sladke smetane
1 vanilijev jogurt
vanilijev sladkor po potrebi
150 g bele čokolade

3-4 lističe želatine
navaden sladkor po potrebi

sadje: 1 breskev, 2 marelici, nekaj malin in borovnic
sok za navlažitev

Postopek: 
Tale torta je nastala precej na hitro in mimogrede, z zadnjimi atomi močmi. "Že dolgo nisi kaj spekla," se glasi po mojem najljubši možev stavek. Saj res nisem, sploh pa ne za nas. Nekako mi zmanjka časa, volje in energije. Še sploh odkar pes ne sme več lizati lončkov smetane, skute, maskarponeta ... Potem je preveč omejitev in se mi res ne da. Raje šivam.

Skratka - biskvit spečemo po standardnem postopku - jajca in sladkor penasto zmešamo, dodamo presejano moko, pečemo na 180°C. Čokolado stopimo nad paro (jaz sem uporabila 50 g schogetten stracciatele, zato je take barve, 100 g pa bele čokolade), stepemo sladko smetano. Skuto/cottage sir razmešamo z mešalcem. Sama rada uporabim cottage sir, saj je slan in da fin okus, pa še manj kisel je od klasične skute (in ugoden v Hoferju, da ni treba kupovat polkilske embalaže). Dodamo vanilijev jogurt in ohlajeno stopljeno čokolado, premešamo. Vmešamo še stepeno sladko smetano in preverimo sladkobo. Če je krema premalo sladka, dodamo vanilijev ali navaden sladkor, po želji. Želatino namočimo v hladni vodi in stopimo v treh žlicah soka ali vode, še vročo vlijemo v kremo.

Biskvit navlažimo s sokom (pomarančni, kompot ipd.) in nanj narežemo sadje, ki ga imamo doma. Jaz sem uporabila zgoraj našteto. Čez vlijemo kremo in čez noč pustimo v hladilniku v obodu. Naslednji dan stopimo še malo bele čokolade in skupaj s sadjem okrasimo torto. Hitra, enostavna in osvežilna. :o)




Takoj, ko sem napisala su-, sem se spomnila, da bi pravzaprav moralo na njej pisati poletje. A je bilo, kar je bilo. :o)

Komentarji