Poletna kolekcija za dojenčke

Tale kupček pisanih hlačk in pajackov je nastal v zadnjem mesecu in pol.

Pajacek lubenice z žepki, blago je prevešanka (kot tanka trenirka). Te v št. 80 so še na voljo, več na spletni strani.




Te pa so nastale naknadno, saj so bile zgornje prevelike. Ker pa mi je zmanjkalo blaga (iz zadnjih zadnjih koščkov imam urezane še kratke hlače, ki čakajo na šivanje, ko najdem blago za kombinirat), sem jih kombinirala s sivim jerseyem.



Takole pa zgledajo na sila nemirni 8-mesečnici. :o)



Za sodelavkinega fantka sem zadnji hip zašila pajacek in slinorutko, preden smo odšli na morje. Ker sem želela, da kompletek dobi, preden rodi, ni bilo časa za likanje. Še dobro, ker je rodila točno takrat, ko smo se mi potepali po hrvaški obali. :o) En pajacek (zlikan :o)) v št. 62 je še na voljo. Primeren je tako za deklice kot dečke.



Za mojega škratka sem zašila modre kratke hlačke s kitki, sestra je komentirala, da v njih in modrem bodiju in z modrim (fantovskim :o)) klobučkom zgleda kot fantek. Nič hudega, ko damo klobuček dol, se vidi, da je punčka. :o)


Za darilo pa je nastala še tanka trenirka s kiti (prevešanka):


Zaključim pa s kompletkom za deklico po naročilu:



Komentarji