DIY: poletni klobuček

Prijazni ljudje z interneta so me usmerili na blog Zelena hiška, kjer so navodila in povezava do kroja Oliver's za izdelavo klobučka. Takrat mi namreč ni bil všeč prav noben klobuček, ker sem - kot vedno - prehitevala vse skupaj. Za punčke so mi bili kičasti, za fantke ni bilo izbire. Pa sem se seveda lotila tega sama, blaga imam cel kup, bom pa že zašila, ne? 

Zelena hiška sicer ne podlaga krajcev, a originalni kroj ima podlogo vključeno, zato sem to storila še sama. Verjetno je bila podloga predebela in povsem nepotrebna, saj se klobuček ni čisto ujemal, pa še ene šive sem malce sfalila pri prešivanju. :o) Ker je bil moji dojenčici klobuček še malo prevelik in ker takrat še ni sedela sama, je pozirala kar ovca. :o) 



Takole ga je potrebno zavihat, da se izpod njega sploh kaj vidi. :o)


Zdaj so seveda vse trgovine že polne tudi enobarvnih, enostavnih in cenovno ugodnih klobučkov (ha end em, recimo :o)), ampak če bi še katera rada svojim škratkom sama zašila zaščito pred soncem, priporočam, da pobrskate po zgornjih naslovih.

Komentarji