Jogurtna čokoladna torta s čokoladno omako in mandljevim krokantom

Tole je trenutno moja daleč najljubša torta. Zamudna za pripravo (še posebej ribanje čokolade, ki je vedno statična) in nikakor ne zgleda tako kot na sliki v reviji (nič novega), ampak je res res krasna. :o) In mandljev krokant! Mmmm! Recept je predolg za pretipkavat (čaka me gora perila za likat), zato prilagam kar fotografijo. Čokoladno omako, ki pride malce grenka za moj okus, s čimer se marsikdo ne bi strinjal, sem polila po celi torti pred serviranjem, ker pa jo je ostalo ogromno, so si nekateri izdatno polili in okrasili svoje kose. Nekaterim je bilo tudi malce žal. :o)

Mandljev krokant sem sicer naredila iz mandljevih lističev, pa tudi precej manj, kot je pisalo v receptu. Mislim, da sem delala iz 50-75 g lističev, ki pa so pobrali tudi precej več karamela kot bi celi mandlji. Pa prav prijetno je pokala karamela, ko se je hladilo. Je pa priprava karamela precej zamudna, vmes med mešanjem sem na telefonu guglala, kako dolgo se to sploh dela (ker prijateljice T. nisem mogla motit s svežo novorojenčico :o)), pri čemer mi je bil v veliko pomoč tale blog - Blaž kuha.

Letos sem si res naredila dobre torte. :o) Eno še pokažem.

izdatno obložen košček






Pa še recept:



Komentarji