Sivo-mint: predpasnik in grelna blazinica

Včasih mi je kako blago še posebej všeč, pa ga šparam, namesto da bi ga porabila. Včasih ga zato niti ne poslikam in ne dam na spletno stran. Včasih pa pride kakšna želja, naročilo, ki mu prihranjeno blago povsem ustreza. In potem nastane nekaj tako lepega, kot je tole spodaj.

Oboje je nastalo že en mesec nazaj in potovalo k prejemnici zaradi stavke poštarjev en teden. Sem se že ustrašila, da se je paketek izgubil! Ker mi je zmanjkalo trakov za predpasnike, šivala pa sem čez vikend, sem jih prvič naredila sama iz istega blaga kot pol predpasnika. Ne vem, zakaj nisem tega počela že prej, ker je tako predpasnik še bolj usklajen, pa še cenovno ugodneje je. No, vem, zato ker je bilo bolj preprosto samo odrezat trakce in jih prišit + na koncu zarobit, kot pa rezat, šivat, likat, likat (najprej v obrobni trak, nato v trak), šivat, prišit in zarobit. Bom še videla, česa se bom poslužila pri naslednjem. :o)






Komentarji