Torta s telebajski

Nečak je konec januarja praznoval drugi rojstni dan, za torto pa smo izbrali telebajske, ki jih ima trenutno zelo rad. Ker je babici na vprašanje, kdo bo naredil torto, če bo babi, odgovoril z ne, dodal pa, da bo naredila "Te", kar sem jaz (in se še tu pohvalim, da se je moje ime naučil prej kot od druge tete, juhu! :o)), sploh ni bilo dvoma, kdo bo mojster. No, biskvit je na koncu vseeno spekla babi, tačas ko sem jaz smučala z dedijem, kremo in okrasitev pa sem pripravila sama. Ker s tičino nimam ravno dobrih izkušenj, sem poiskala tutorial na youtubu. En dan prej sem zvadila malce čudaškega telebajska iz marcipana (znižan v Hoferju), nato pa je šlo zares s tičino maso Dr. Oetkerja v osnovnih barvah + črni, kar je bilo ravno prav za telebajske (manjše količine; imajo v Mercatorjih in Sparih, verjetno še kje drugje; v Sparu je skoraj evro cenejša). Tinki Binki je sicer vijoličen, a se Maks ni pritoževal. Njegova najljubša pa je telebajska Po. :o)


Torta je stračatela, namesto bele čokolade sem uporabila kar noisette. Biskvit je klasičen čokoladen, recept je zagotovo že kje na blogu. Obraz telebajskov in kvadratek sta iz marcipana, ostalo pa iz tičine.








Tale pa je nastala že na začetku januarja - piškotno dno in čokoladna krema (maskarpone, smetana), povrh pa praženi lističi mandljev:


Komentarji

Oseba Irena sporoča …
Joj, luštni telebajski. Lepo se ti je posrečila tale torta.