Pustni kostum za dojenčke - zajček

Material:
- pliš
- zadrga
- kos flisa
- šivalni stroj
- škarje
- pižamica, jopica s kapuco



Postopek: 
Pustni kostum je nastal v petek pred pustno soboto v uri in pol. Blago sem urezala s pomočjo pižamice pajacka in jopice s kapuco v ustrezni velikosti. Roza pliš sem imela doma že kar nekaj časa, se niti ne spomnim, zakaj sem ga kupila toliko. Kapuco sem urezala s pomočjo kapuce na jopici, ušeska pa kar na pamet. Zadnji del pajacka je v celem, sprednji pa je prerezan na pol, da sem lahko všila še zadrgo. Pliš sem obšila z overlockom, da se ne cufa, nato pa dodatno zašila z navadnim strojem. Najprej sem zašila zadrgo, nato ramenski del, prišila kapuco in še rokave. Ker je bil pajacek zgoraj precej širok, sem ga nabrala v gubo na vsako stran in je mali kot ulit. Dodala sem še bel trebušček v obliki srčka (flis) in repek, ki je napolnjen s polnilom za blazine/igrače, a čisto malo, da ni moteče, ko dojenček v pajacku leži. Da trebušček naredim v obliki srčka, je bil trenuten navdih, nato pa sem na pustno soboto, ko smo se vsi oblekli v kostume, ugotovila, da ima srček za trebušček tudi možev kostum lisice, ki je pravzaprav pajac iz Primarka. :o) Tako da sta očka in tamala usklajena, samo lisica je obljubila, da ne bo pojedla zajčka! :o)






Komentarji

Oseba mateja sporoča …
Super lušne stvari imaš! Tale zajček, kot tudi obroba za posteljico! Res res super :)
Oseba sANJARIJE sporoča …
Kako simpaticna zajcica😀 In bravo za tako hitro izdelavo kostuma☺