Obroba za posteljico oblački in odejica

Za mojo deklico sem obe obrobi za posteljico zašila sama (hiške z navodili in oblački), saj mi kompleti posteljnine v trgovinah niso bili preveč všeč, ideje s Pinteresta pa zelo. :o) Oblački so bili všeč tudi prijateljici, ki te dni pričakuje svojo deklico. Z očkom sta izbrala blago, jaz pa sem za darilo za zraven zašila še odejico iz flisa, da bosta dojenčici na skupnih sprehodih usklajeni (moja ima odejico z lisičko). Pa še uporabna se mi zdi po mojih izkušnjah. Obrobo odejice sem tako naredila iz blaga, ki je ostalo od oblačkov, balon pa iz sivega flisa, saj je siv tudi voziček.








Všeč mi je, ker je vse svetlo in umirjenih tonov, preveč pisanega me zadnje čase malce utesnjuje. Ti sivi dnevi doma, v majhnem stanovanju, so prav hitro lahko preveč pisani. Mali sem tako umaknila vse igrače iz posteljice, namen pa ji imam zašiti še enobarvno posteljnino, prav tako pa enobarvno (belo) posteljnino kupit tudi za najino posteljo. Bo dovolj, da so pisane vse igralne podloge, ki jih imamo (nekaj dobljenih, nekaj kupljenih) in stvari na stenah.

Dodajam še fotografije obrobe in odejice v pravi posteljici, ki čaka na svojo novorojenko. Se že veselim! :o)





Komentarji