Hlačke in kompletki

Vse tole je nastalo v novembru in (kaotičnem) decembru. Morda še kaj, pa še nisem uredila fotografij. :o) Pa jih bo treba, ker imam ene hlačke še na zalogi, samo še mojo manekenko moram v njih fotografirat. Pokazat moram tudi še slinorutke, ki sem jih pod nujno morala zašit naši deklici, ki proizvaja hektolitre sline. Pa so me doma kregali, da kje ima zdaj kakšno slinorutko, vsem šivam, njej pa ne - in sem šla takoj v akcijo. Trije kratki spanci, tri nove slinorutke. :o)

te se obnesejo super :)






takšne imam še na voljo v vel. 56-62



Zdaj imam šivalni premor, preveč vsega je bilo v decembru, preveč norenja, preveč voščilnic, piškotov, šivanja, obiskov, daril ... ma, vsega. Zato sem si po silvestrski angini zadala en teden počitka, potem pa počasi dalje. Če šivam na silo, ne nastane nič lepega, takih stvari pa ne morem dat od sebe (niti sebi). Najbolj nujno bi rabila torbico zase - kovačeva kobila je pač vedno bosa, s poletno pa ne morem hodit okrog v plašču.

Komentarji