Oblački

Že čisto predolgo sem imela v mislih, da bom šivala tudi oblačke. Enkrat, ko bo čas. Prvi oblački so nastali že poleti za obrobo za posteljico, ampak mi pri stranskih dveh ni bila všeč oblika. Ker sem si "kroj" narisala sama, je čez vikend sledila ponovna vaja. Tokratna oblika mi je precej bolj všeč, blago še bolj, za piko na i pa so dodani še trije trakci, od tega eden s čipko. Kar ne bi jih dala od sebe, ampak E. posteljica žal ne zmore imeti toliko igrač, blazinic in vsega drugega, kar bi (sem že in še bom) zašila zanjo. :o)


Oba uporabljena bombažka sta bila kupljena z namenom, da ji zašijem posteljnino. Ker pa sem dve že zašila, eno kupila in dve dobila, je tega za enega dojenčka, ki za zdaj še nič ne umaže (oz. ostane pri umazani tetra plenički), vrh glave dovolj. :o)

Oblaček je velik 38 x 25 cm, polnjen pa je s polnilom za blazine. Služi lahko kot okras, kot blazinica za spanje ali kot igrača. Ostali podatki pa so dostopni na spletni strani. :o) Že komaj čakam šivanje še kakšnega!



Komentarji

Oseba Maja sporoča …
Tudi mene so premamili oblački, ti tvoji so pa še prav posebno cart.