Predelana jeans jakna

Material:
- stara jeans jakna
- trak z bleščicami
- klešče, kladivo, izvijač
- šivalni stroj; igla za jeans

Postopek: 
Mami si je zamislila, da bi namesto kupovanja nove jeans jakne predelala staro. Jaz sem dobila material in navodila, glede na bližajoči odhod v porodnišnico pa sem se kar lotila dela, čeprav s težavo, ker mi je grozno mravljinčilo roke. Navodila so bila, da žepom odstrižem vrhnji del in da odstranim vse gumbe, nanje pa našijem trak z bleščicami. S prvim gumbom sem se pošteno namučila, potem pa sem pogruntala učinkovit sistem - izvijač sem nekako postavila med blago in gumb in s kladivom to zrahljala, na koncu pa s kleščami povlekla ven gumb. :o) Tako je sicer nastala manjša luknja, ampak jih nisem dodatno zašila, saj je čez njih tako ali tako prišel trak z bleščicami.

Ker pa so bili gumbi tudi na žepih, je bilo potrebno tudi tja našiti bleščice, da se zakrije luknja. Tu s strojem ni šlo, zato so zašiti na roko. Rezultat je spodaj, žrtvi pa sta kar dve igli za jeans, ki sta se polomili na bleščicah. Ko katera od naju najde še kaj primernega za na ovratnik, bom dodala še to. Jaz sem si zamislila srebrne ali črne netke v obliki pentljic, če ne pa vsaj zvezdic.



Nekaj takšnega je bilo prej (sem bila prelena za fotografijo začetnega stanja :o)):

ostanki
V resnici je jakna malce temnejša kot na zgornjih slikah, ne tako živo modra, a sem slikala s flešem. Tole spodaj je bolj realno stanje:


Po fotografiranju je bil odstranjen tudi rdeč našitek nad levim žepom. :o)

Komentarji

Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
Ooo, naporen projekt, ampak super si ga izpeljala!