Rozasti cake popsi in baby shower

Na današnji zadnji delovni dan se spodobi napisat objavo o "zabavi za dojenčka" in cake popsih, ki sem jih naredila za to priložnost. Recept je bil že objavljen, navodila tudi, tokrat so mi bili rozasti in beli najbolj všeč, pojedla pa sem natanko polovičko enega cake popsa, ostali so rekli, da so bili zelo dobri. :o)







Naša deklica v resnici ne bo Olivija, čeprav je to prav luštno ime, tako ji je ime samo dokler je v trebuhu. Kaj bo, ko pride na svet, pa še ne veva, se odločava med štirimi imeni. :o) Če bi bila fantek, ne bi bilo težav in bi bila dilema razrešena v hipu. Ampak sem zelo, zelo vesela, da bo punčka! :o)

Baby shower - tri leta nazaj smo ga pripravile prijateljici, ideje za zabavo so objavljene tu in tu, za sestrin baby shower (ki je bil v resnici bolj čajanka) pa sem pripravila celo vabila. Tokrat organizacija ni bila v moji domeni, tako da so punce pripravile prav zabavne igrice.

Ime
Na Youtubu so morale poiskat pesem z imenom, ki nama ga predlagajo za malo, ker se ne moreva odločit. Imena smo napisale na listke in sem morala žrebat, kakšno bo njeno "srednje ime". Na srečo je bila to Julija, saj je bil nabor res zanimiv - Eva, Ruby, Melissa in Sandy. :o)

Otroške pesmice
Na YouTubu so mi predvajale otroške pesmice, jaz pa sem morala uganit naslov in avtorja oz. kdo to poje. Za ene tri se mi ni sanjalo, ostale pa sem brez težav prepoznala. Našle smo celo pesmico o kahlici. :o)

Obseg trebuha
Z vrvico so morale predvideti, kak je moj obseg trebuha in večinoma so odrezale precej več vrvice kot bi bilo potrebno, S. pa se je približala na en centimeter. :o)

Baloni 
Punce so si napihnile balone in si jih zatlačile pod majice, da smo naredile skupinsko fotko, moj trebuh pa so porisale in podpisale z barvico za oči.

Statistika
Da sem dobila darila, sem morala odgovoriti na statistična vprašanja. Katero je bilo najpogostejše moško in žensko ime v 2015, število rojenih otrok v 2015, koliko je povprečna velikost in teža novorojenčka in koliko plenic povprečno otrok porabi v dveh letih in pol. So mislile, da bodo vprašanja zelo težka, pa sem jih razočarala in na vsa, razen na žensko ime in na število rojenih v 2015 odgovorila kot iz topa. :o) Najpogostejše ime je bilo Luka, za punčko sem pozabila; povprečen dojenček pa meri 50 cm in 3.500 g.

Datum
Glasovale so še za datum poroda, tako da me prav zanima, če je katera zadela. Datuma mojih sester sta mi najbolj všeč. :o)

Ostali del zabave je predstavljalo klepetanje in prehranjevanje. :o) Tema je bila roza in to dobesedno all over - roza cake popsi, roza stojali za mafine (Smile koncept store), roza limonada (limona + brusnični sok + sladkor), roza prtički, roza zastavice. Zastavice sem kupila na Nizozemskem pred leti (in imam še modre neuporabljene), pa mi jih mož ne pusti obešat prepogosto, saj pravi, da zgleda ko da smo na avtosejmu. Nima pojma. :o) Pa še Luna se jih boji, kadar imamo v stanovanju prepih in šumijo, tako da so res visele samo par dni po zabavi.
Za vsako gostjo pa sem jaz kupila roza lak za nohte - v Ameriki, od koder izvirajo te traparije, je namreč navada, da se podari "party favour" in ena od idej na Pinterestu je bil roza lak za nohte. :o)



Komentarji

Oseba Hali sporoča …
Krasna roza zabava in srečno!