Nosečniški pas

Material:
- jersey, 88 cm x 40 cm (približno, odvisno od raztegljivosti) 
- šivalni stroj / overlock 
- sukanec, šivanka, škarje

Postopek:
Navodila oz. približne mere sem našla pri Make it and love it, mere pa sem malce prilagodila. Sicer je tudi njen trak v osnovi širok pribl. 88 cm, je pa 5 cm "nižji". Jaz sem tole naredila včeraj zvečer, bolj na hitro, tako da mere morda niso čisto točne, mi pa ustreza zdaj, čisto na koncu nosečnosti. Če bi ga želela nositi že prej, bi si morala narediti ožjega. Trenutno je namreč obseg okrog najširšega dela cca 90-92 cm (in nižje tudi :o)) za lažjo predstavo. Je pa bolje odrezat malce več blaga in ga po potrebi krajšat kot obratno. 

Zadnji mesec pred PDP se mi namreč zdi malce nesmiselno kupovati še dodatna nosečniška oblačila (čeprav dve majici sem si, pa če vsako samo enkrat oblečem), mi pa vse moje majice lezejo gor in me to zelo moti. Kot prvo nočem, da se vidi trebuh med hlačami in majico (ker imam prav nosečniške samo kavbojke in ene pajkice), kot drugo pa je zdaj, ko je hladneje, to precej moteče. :o) S tem trakom/pasom pa je ta problem rešen - trebuh ne gleda ven in oblečem lahko navadne majice. :o)

Slike so bolj zanič, ker so avtoportreti in še zvečer s flešem. :o)




Komentarji