Kavna torta brez peke in hitra čokoladna

Možev rojstni dan julija je uvod v dvomesečno praznovanje neštetih rojstnih dni. Recept za kavno torto brez peke sem našla v Čarovniji okusa, a čeprav je torta navidez krasna, z njo nisem najbolj zadovoljna. Spodnji del je iz zmletih savoiardov, masla in mleka, čokoladna krema je iz rumenjakov, čokolade in smetane, kavna pa iz jogurta, smetane in kave. V kavni plasti je preveč želatine, saj je krema delovala čisto pretekoča, navadno kavo pa bi naslednjič zagotovo zamenjala z instantnim nadomestkom. 





Danes pa smo praznovali še babičin 83. rojstni dan, za njeno torto pa sem porabila bistveno manj časa. Recept je že objavljen tukaj, dodala sem še skledico zmrznjenih gozdnih sadežev, ki sem jih pokuhala z dvema žlicama sladkorja in pretlačila s tlačilcem za krompir. Ker pa sem v smetano dala manj čokolade kot bi morala, je ob odstranitvi oboda stekla dol, na vročini pa se je tudi precej hitro topila. 




Komentarji