Avgustovske torbice

Prejšnji teden sem dobila dve sporočili od različnih pošiljateljic, da bi imeli torbico - in obe sta poslali enako sliko že prodane! Na koncu se je izkazalo, da sta prijateljici, jaz pa sem pobrskala med manjšimi kosi blaga, ki mi je še ostalo v teh vzorcih in jih pokombinirala med seboj glede na njune želje. Čeprav je bilo izhodišče enako, sta nastali dve povsem različni torbici. :o)

Tole je bil slikovni "brif" (dodatne želje in napotki pa zapisane):


Takšna pa je realizacija:




šele pri prenosu fotografij sem videla, da je tale malo postrani :( 




Listke sem naštempljala z ročno izrezano štempiljko in barvami za tekstil - poleg listka imam še oblaček in kita (jasno), za zadnji dve gumijasti ploščici pa še zbiram navdih in ideje, kaj bo iz njiju nastalo. Verjetno še lisička in kak geometrijski vzorec. Ampak o tem v eni od prihodnjih objav.

Ta preprosta Riba pa je nastala enkrat vmes - na zunaj čisto črna, brez dodatkov, na notranji strani pa žep na zadrgo.





Zdaj pa že perem še dva nova jerseyja - enega s trikotniki in enega s kiti. :o)

Komentarji