Pita z malinami in breskvami

S tole smo se posladkali junija na pikniku pri prijateljih. Kljub temu, da sem bila skeptična, če bo krema imela sploh dovolj okusa ali bo vse skupaj bolj brezveze, je na koncu izpadlo super. :o) Edino sestavine sem dajala v kremo bolj po občutku, tako da je recept samo približen.

Testo sem spekla po tem receptu.

Krema:
- 2 dl sladke smetane (ali 200 g)
- 250g maskarponeta
- pribl. 200-250 g puste skute
- 1 vanilijev sladkor + kremfix za smetano
- 2 x vanilijev sladkor v skuto in maskarpone

- maline
- breskve (sveže ali kompot)
- 25 g jedilne čokolade

Postopek: 
Testo spečemo po navodilih na zgornji povezavi. :o) Sladko smetano stepemo, maskarpone in skuto (+ vanilijev sladkor) pa razmešamo z mešalcem. Če je skuta preveč kisla, dodamo še en vanilijev sladkor. Na koncu vmešamo z lopatko še sladko smetano in razporedimo po ohlajenem testu. Maline operemo, breskve pa narežemo na majhne koščke. Razporedimo po kremi in nad vodno kopeljo stopimo jedilno čokolado. Čokolado z žlico ali "pisalom" za okraševanje "pošpricamo" po sadju in postavimo v hladilnik, najbolj čez noč oz. vsaj za 4 ure, da se okusi malce prepojijo. Postrežemo in fotografiramo, kar sem jaz pozabila. :o)
Pita nasiti 6 oseb, od tega 2 moška in 2 lačna pubertetnika. Sicer je primerna za pogostitev precej večjega števila oseb. :o)




Komentarji